חודש כסלו - מידי חודש בחודשו | כסלו - ואהבת - מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. מתפללים מוסף של ראש חודש. Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות!

Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: ×—×' חנוכ×
×—×' חנוכ×" שמח from cdn.thinglink.me
Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . מתפללים מוסף של ראש חודש. כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, .

בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, .

רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. יצחק אהרון מלמד שהכנה תמציתית לחיים, באור המיוחד של החודש העברי מעניקה כלים מעשיים בהם יכול כל אדם להיעזר איך לנהוג על . Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on:

חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! מי×
מי×"×™ חו×"ש ×'חו×"שו | כסלו - וא×"×'ת from veahavta.org.il
בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. יצחק אהרון מלמד שהכנה תמציתית לחיים, באור המיוחד של החודש העברי מעניקה כלים מעשיים בהם יכול כל אדם להיעזר איך לנהוג על . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .

Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on:

רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: יצחק אהרון מלמד שהכנה תמציתית לחיים, באור המיוחד של החודש העברי מעניקה כלים מעשיים בהם יכול כל אדם להיעזר איך לנהוג על . חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות!

בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר.

אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. אח או פח 29.8.20 - ×
אח או פח 29.8.20 - ×"×"×™×'יטל from yetziat.co.il
Provided to youtube by distrokidניגון ראש חודש כסלו · ניגוני חבדניגוני חבד שמחים℗ 2896072 records dkreleased on: אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. מתפללים מוסף של ראש חודש. בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. יצחק אהרון מלמד שהכנה תמציתית לחיים, באור המיוחד של החודש העברי מעניקה כלים מעשיים בהם יכול כל אדם להיעזר איך לנהוג על .

לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין.

מתפללים מוסף של ראש חודש. חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. יצחק אהרון מלמד שהכנה תמציתית לחיים, באור המיוחד של החודש העברי מעניקה כלים מעשיים בהם יכול כל אדם להיעזר איך לנהוג על .

חודש כסלו - מי×"×™ חו×"ש ×'חו×"שו | כסלו - וא×"×'ת - מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .. אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות. רבי חיים פלאג'י, זצקל, מגדולי ההוגים והמקובלים מבטיח הבטחה: חודש כסלו, הוא חודש שכולו ניסים, ומי שרוצה נס שילמד להודות! בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . מי שזוכה לא לקטר קיטור (להתלונן) אחד .